6 συμβουλές από τη Στέλλα, υπεύθυνη Support στο Papaki

papaki support team

17 Ιουλίου 2013, από

Μα που είναι αυτοί οι nameservers? Πότε πρόλαβε και έληξε το domain μου; Μα γιατι δεν έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου; Γιατί δεν βλέπω το νέο μου site; Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που λαμβάνει καθημερινά το Support μέσω email, Live Chat ή τηλεφωνικά! Υπάρχει τρόπος να βρείτε απάντηση χωρίς να χρειαστεί να σηκώσετε το τηλέφωνο;

Σκεφτήκαμε ότι δεν υπάρχει καλύτερο άτομο να απαντήσει σε αυτή την ερώτηση από τη Στέλλα, την υπεύθυνη του τμήματος Support στο Papaki, την οποία θα σας συστήσουμε παρακάτω. Επιπλέον συζητήσαμε μαζί της γενικότερα για την επικοινωνία με το τμήμα Support και μας έδωσε 6 σημαντικές συμβουλές από την εμπειρία της με πολλά και διαφορετικά αιτήματα πελατών του Papaki!

Σκοπός μας είναι να κερδίσεις και εσύ και το support χρόνο ώστε οι επικοινωνίες μας μόνο να βελτιώνονται από εδώ και πέρα! Μην ξεχνάς ότι για γενικές απορίες και συζήτηση μπορείς να μας βρεις στο Facebook και Twitter !

Γνωρίστε τη Στέλλα του Papaki.gr

Stella - Papaki.grΗ Στέλλα ολοκλήρωσε τις σπουδές της στο τμήμα Επιστημης Υπολογιστών του πανεπιστημίου Κρήτης ενώ η πρώτη της εργασιακή εμπειρία ήταν ως software developer κατά τη διάρκεια της πρακτικής της στις Η.Π.Α. Στη συνέχεια επέστρεψε στην Ελλάδα και εργάστηκε για μερικά χρόνια στο τμήμα εξυπηρέτησης του ΟΤΕ με τελικό προορισμό το Papaki.gr.

Η Στέλλα ξεκίνησε στο τμήμα Support του Papaki το καλοκαίρι του 2009 και σύντομα ξεχώρισε για τις επικοινωνίες της με τους πελάτες και την υπόλοιπη ομάδα του Papaki. Η υπομονή της και η επιμονή της σε λεπτομερή θέματα διαχείρισης και υποστήριξης την οδήγησαν πολύ σύντομα σε θέση Προϊσταμένης στο τμήμα Support εποπτεύοντας γενικότερα θέματα Customer Care του Papaki.

H Στέλλα σας προτείνει 6 χρήσιμα tips για να κερδίσετε χρόνο από την επικοινωνία σας με το τμήμα Support του Papaki! Περιμένουμε τα σχόλια σας στο τέλος του άρθρου =)

6 support tips από τη Στέλλα

1) Έχεις νέο domain ή πακέτο hosting
Ένας συχνός λόγος είναι η λάθος εισαγωγή nameservers! Έλεγξε ότι έχεις περάσει στο domain σου, τους σωστούς nameservers του πακέτου hosting σου. Όλες οι σημαντικές πληροφορίες για το στήσιμο του hosting πακέτου και των emails σου, για σύνδεση σε FTP και για είσοδο στο Plesk βρίσκονται στο “email ενεργοποίησης hosting”. Διάβασε τον κίτρινο πίνακα προσεκτικά και γλίτωσε χρόνο!

2) Θυμήσου, για κάθε τι που θα ζητήσεις να κάνει το support για εσένα, χρειάζεται να στείλεις το αίτημα από το email διαχειριστή για λόγους ασφαλείας! Στείλε αρχικά ένα email στο [email protected] και:

α) ανέφερε το domain ή το domain του πακέτου σου
β) περιέγραψε το πρόβλημα αναλυτικά
γ) κάνε copy paste τυχόν error αν υπάρχει

Στη συνέχεια μπορείς να χρησιμοποιείς τον κωδικό αιτήματος που θα λάβεις ως σημείο αναφοράς σε τυχόν περαιτέρω επικοινωνία σου με Live Chat (2ο προτεινόμενο μετά το email) ή τηλεφωνικά!

3) Γνώριζε ποιος είναι ο διαχειριστής σου
Στην περίπτωση που κάποιος τρίτος έκανε τις παραγγελίες για λογαριασμό σου, φρόντισε να γνωρίζεις ποιος είναι αυτός για να ξέρεις που θα απευθυνθείς στο μέλλον. Βεβαιώσου ότι είσαι ο ιδιοκτήτης των domain names σου!

4) Βεβαιώσου ότι το email διαχείρισης είναι ένα email που λειτουργεί
Όλες οι ειδοποιήσεις, προειδοποιήσεις και ενημερώσεις διαχείρισης στέλνονται στο email διαχειριστή ή αλλιώς στο email λογαριασμού. Βεβαιώσου ότι τα στοιχεία στην καρτέλα σου είναι τα σωστά και στην περίπτωση που αλλάξεις email ενημέρωσε το λογαριασμό σου για να μη χάσεις καμία ενημέρωση.

5) Διάβασε τα emails που λαμβάνεις από το Papaki!!!
Καταλαβαίνω ότι ο καθένας λαμβάνει τεράστιο όγκο e-mails από παντού, αλλά τα e-mails που λαμβάνεις από το Papaki.gr στο email διαχείρισης περιέχουν πολύ σημαντικές πληροφορίες! Έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο ώστε οι πληροφορίες σε όλα τα emails να είναι πλήρεις και κατατοπιστικές.

6) Ανανέωσε τις υπηρεσίες που σε ενδιαφέρουν εγκαίρως
Η πληρωμή με κατάθεση σε τράπεζα απαιτεί έως και 2 εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί, οπότε εάν επιλέξεις αυτόν τον τρόπο πληρωμής καλό είναι να ξεκινήσεις της διαδικασία 4-5 ημέρες νωρίτερα (πχ. λόγω Σαββατοκύριακου). Εναλλακτικά, αποθηκεύοντας μία κάρτα ή αγοράζοντας credits μπορείς να ενεργοποιήσεις την αυτόματη ανανέωση ξεχωριστά για κάθε υπηρεσία. Ανανεώνοντας τις υπηρεσίες σου νωρίς, μηδενίζεις το ρίσκο να απενεργοποιηθεί το site σου. Όλες οι προειδοποιήσεις λήξης στέλνονται στο email διαχειριστή (νο. 4)

Τμήμα Support στο Papaki

H ομάδα του Papaki.gr

Το μεγαλύτερο ποσοστό του προσωπικού μας απασχολείται στην υποστήριξη σας (Support) και στη βελτίωση της εμπειρίας σας στο Papaki. Επιπλέον, οι Devs του Papaki απασχολούνται αποκλειστικά στην επίλυση προβλημάτων και στην ανάπτυξη νέων δυνατοτήτων και υπηρεσιών. Και η ομάδα μεγαλώνει συνεχώς!

Η στρατηγική του Papaki στοχεύει στην ανάπτυξη (grow). Η εταιρία επενδύει συνεχώς σε νέες υπηρεσίες και συνεργασίες οι οποίες οδηγούν σε ανάπτυξη και περαιτέρω αύξηση του προσωπικού. Μεγαλώνουμε μαζί και με το feedback σας μπορείτε να μας βοηθήσετε να βελτιώνουμε διαρκώς τις διαδικασίες και υπηρεσίες μας.

Μιλήστε μας, πείτε μας τα παράπονα σας, τις ανησυχίες και τις ιδέες σας. Με τον επανασχεδιασμό του τρόπου εργασίας μας έχουμε πετύχει αύξηση της παραγωγικότητας μας που σημαίνει περισσότερο χρόνο για εσάς. Είμαστε ανοιχτοί σε προτάσεις, ενώ χάρη στα σχόλια και την κριτική σας έχουν γίνει δεκάδες αλλαγές και βελτιώσεις. Επικοινωνήστε μαζί μας!

Μπες στη συζήτηση

Πες μας τη γνώμη σου!