Πρωτιά στην εξυπηρέτηση πελατών!

 

Βραβεία ΕΙΕΠ

Το αγαλματίδιο μας: μασίφ και βαρύ!

“And the Oscar goes to…”! Κάπως έτσι νιώσαμε όταν ακούσαμε το όνομά μας στην απονομή των Eθνικών Bραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2015! Μάθε πώς o οργανισμός μας κατέκτησε την πανελλαδική πρωτιά στο Customer Service.

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) διοργάνωσε για 6η συνεχή χρονιά τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης. Στο διαγωνισμό μπορούν να συμμετάσχουν μικρομεσαίες εταιρείες αλλά και μεγάλοι οργανισμοί, ομάδες αλλά και ιδιώτες, από οποιονδήποτε κλάδο. Οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται μεταξύ ίσων οργανισμών και καταθέτουν την υποψηφιότητά τους μέσα από την υποβολή ερωτηματολογίου.

Δηλώσαμε συμμετοχή στο διαγωνισμό ως Enartia, το brand-ομπρέλα του Papaki και της TopHost, στην κατηγορία “Μικρός Οργανισμός”. Λάβαμε το ερωτηματολόγιο μας και στρωθήκαμε στη δουλειά: πάρε-δώσε με τα τμήματα εξυπηρέτησης, μαζέψαμε στατιστικά στοιχεία αλλά και σχόλια και feedback των πελατών μας. Καταγράψαμε τις πρακτικές μας, τι θεωρούμε ότι κάνουμε καλά, την εταιρική μας κουλτούρα και τη δια βίου κατάρτιση που όλοι λαμβάνουμε ώστε να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Παρέα με το team Εξυπηρέτησης

Παρέα με το team Εξυπηρέτησης

Οι επιχειρήσεις που συμμετείχαν στα βραβεία διαγωνίστηκαν σε έντεκα διαφορετικές κατηγορίες που καλύπτουν όλα τα πεδία της Εξυπηρέτησης Πελατών. Από κάθε κατηγορία διακρίνονται τρεις φιναλίστ οι οποίοι καλούνται να παρουσιάσουν αναλυτικότερα την υποψηφιότητα και τις πρακτικές τους σε μια επιτροπή. Πρόκειται για έναν καταξιωμένο θεσμό που απευθύνεται σε όλες τις εταιρείες, μέλη -και μη- του ΕΙΕΠ. Τα αποτελέσματα των βραβείων προκύπτουν μέσα από μία διεθνώς αποδεκτή και αντικειμενική διαδικασία, με σύσταση διαφορετικών κριτικών επιτροπών ανά κατηγορία (από καθηγητές πανεπιστημίου μέχρι υψηλόβαθμα στελέχη μεγάλων εταιρειών από διάφορους κλάδους).

Βραβεία ΕΙΕΠ

Η τελετή απονομής στο Μέγαρο

Η απάντηση ότι ήμασταν στους τρεις φιναλίστ της κατηγορίας μας, γέμισε τα γραφεία ενθουσιασμό. Η φιλική και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε από άλλες εταιρείες του κλάδου. Αποστολή της Enartia είναι να προσφέρει καινοτόμες υπηρεσίες διαδικτύου παράλληλα με μια άψογη εμπειρία πελάτη και εξαιρετικό support. Αλλά και να παρέχει ένα ξεχωριστό εργασιακό περιβάλλον όπου όλοι είναι χαρούμενοι και γεμάτοι έμπνευση.

Έτσι ετοιμάσαμε τα μπαγκάζια μας και ανεβήκαμε στην πρωτεύουσα για την παρουσίαση.

Μονάχα στην τελετή απονομής αποκαλύπτεται ο ένας και μοναδικός νικητής της κάθε κατηγορίας: βραβεύεται ο πρώτος, εκείνος με τις καλύτερες πρακτικές στην εξυπηρέτηση πελατών. Έτσι, σε μια όμορφη τελετή στο Μέγαρο Μουσικής, την Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου, βάλαμε τα καλά μας και με ανυπομονησία περιμέναμε να ακούσουμε (ή όχι) το όνομά μας. Κάπως έτσι, η Enartia κέρδισε το πρώτο βραβείο ως καλύτερος μικρός οργανισμός της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών!

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2015

And the Oscar goes to…

Δεν μπορούμε να μην ευχαριστήσουμε θερμά την ομάδα μας που με το “extreme support” της κάνει όλο και πιο πολλούς “Happy.People.Online”! Αλλά φυσικά και όλους εσάς, που με την υποστήριξή σας, φέρατε ένα παρόμοιο βραβείο στον οργανισμό μας. Δεσμευόμαστε για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση και πρωτιές. Πάντα με εσάς στο πλάι μας.

*Οι 2 τελευταίες φωτογραφίες είναι από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

 

Σχετικά με 

Διαβάζω από οδηγίες χρήσης σε σαμπουάν μέχρι δοκίμια. Γράφω από post-it για το σουπερμάρκετ και γράμματα σε φίλους, μέχρι θέματα σχετικά με τεχνολογία (ή οτιδήποτε άλλο απασχολεί το ανθρώπινο είδος).